:|| :: راسپینا

راسپینا

فصل طلایی

:||

داشتم مقاله‌ی آقای نون رو می‌خوندم که برم ارائه بدم.(والا نمی‌دونم این دانشجو دکتراها چی کار می‌کنن که مقاله‌هاشون رو هم ما باید بریم ارائه بریم:|) مشغول پرسیدن یکی دو تا اشکال از خود آقای نون بودم که دکتر میم رسید. سوال‌هام تموم شد و برگشتم سر میز خودم.
دکتر میم خطاب به آقای نون: یه جوری فرمول‌ها رو پشت هم ردیف کردی که هر کی می‌خواد این مقاله رو بخونه به کلی مشکل می‌خوره.
آقای نون: ولی نتیجه خیلی بامزه شد.
دکتر میم: همون موقع هم بهت گفتم این مقاله‌ت چرته!
من: دکتر به من گفتید اینو بخون ارائه بده‌ها!
دکتر میم: نه، شما گوش نکن. شما مقاله‌ت رو بخون!
آزاد ...
۰۲ دی ۲۱:۰۳

اگه ماگ کنار دستتونه پرتاب کنید سمتش :// دیه‌ش با من

پاسخ :

ماگ کنار دستم بود، ولی دوست دارم ماگم رو :))))
فاطمه م_
۰۲ دی ۲۱:۱۲

ینی استادت تو کار تخریب دانشجوهاشه کلا :))

پاسخ :

آره:)))
به بعضی از بچه‌ها هم برمی خوره:)) ولی من تازه متوجه شدم چقدر ضد ضربه‌م:)))))
مهدی ­­­­
۰۲ دی ۲۱:۳۴

فکر میکردم دکتر میم آدم ردیفی بود که :)) 

پاسخ :

بابا دکتر میم خییییلیییی خوبه:)))
مدلشه این:)))
منم کم نمیارم البته و جواب میدم :دی
سولویگ .
۰۳ دی ۱۰:۲۰

خدایا! خیلی باحال بود. =))))

این آقای میم و آقای نون خیلی آدمای جالبی به نظر می‌رسن. 

پاسخ :

:دی
واقعا هم جالبن:))
دکتر میم استاد راهنمامه، آقای نون یکی از دانشجوهای دکتراش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan