آبِ پاکی :: راسپینا

راسپینا

فصل طلایی

آبِ پاکی

طی آخرین تفال‌هایی که به دیوان حافظ زدم، به این نتیجه رسیدم که احتمالا اون آدمی که حافظ قبلا مژده‌ی حضورش در زندگیم رو می‌داد و اطمینان می‌داد که به زودی سر و کله‌ش پیدا میشه، بر اثر کرونا خواهد مرد!

چون تازگی‌ها حافظ فقط بحث رو عوض می‌کنه و راجع به این که باید خدا رو عبادت کنم و خلق نیکو داشته باشم حرف می‌زنه :|


+ عیدتون مبارک:)

فاطمه م_
۱۸ اسفند ۱۴:۵۰

حافظ می‌خواد آروم آروم بهت بگه شوکه نشی، تو غزل بعدی هم میاد میگه حالش یه خورده بد بود بردیم بیمارستان :)) 

پاسخ :

😂😂😂
دارم فکر می‌کنم ببینم غزلی هست که بشه ازش اینو برداشت کرد؟:)))
محسن رحمانی
۱۸ اسفند ۱۹:۱۸

سلام 

عیدتون مبارک .

ان شاالله یه همسر خوب نصیبتون بشه.

پاسخ :

سلام.
خیلی مممون.
متشکرم، همچنین:)
زهرا طلائی
۱۸ اسفند ۱۹:۳۷
حافظ هم حافظ قدیم
من هم این چند روز هربار به امید دلخوشی رفتم سراغش، گفته آخر عمرمه
حالا کی قراره عملی بشه خدا می‌دونه

پاسخ :

دور از جون، حافظ هم احتمالا مثل ماها یه کم حالش گرفته‌س، جدی نگیرینش:))
صنما ‌ ‌
۱۸ اسفند ۱۹:۴۹

حافظ هم حافظ‌های قدیم :| :))

پاسخ :

آره والا:))
دچارِ فیش‌نگار
۱۹ اسفند ۰۸:۱۸

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan