باور :: راسپینا

راسپینا

فصل طلایی

باور

بهش گفتم ببین! این ماجرا می‌تونست یه جور دیگه‌ای تموم بشه. می‌تونست تو ۱۰ دقیقه‌ی اول تموم بشه. تو سه روز اول، ماه اول، حتی می‌تونست اصلا شروع نشه. اما باورم اینه که یه دلیلی داره که این طور اتفاق افتاده. مثل خیلی از اتفاقات که سال‌ها بعد از وقوع‌شون دلیل‌شون رو فهمیدم یا نفهمیدم و شاید هیچ وقت هم نفهمم.

خودم هم نمی‌دونم چطور شد که به این باور رسیدم، ولی داشتم راست می‌گفتم. یعنی هیچ وقت بیشتر از این راست نگفته‌بودم. باورم همین بود و فقط خدا می‌دونست این باور چققققدر قویه. حالا فهمیدم. چند روزه که دلیلش رو فهمیدم و دارم در گیج و منگ‌ترین حالت ممکن روزهام رو سپری می‌کنم. پر از حرفم و نمی‌تونم حرف بزنم. پر از سوالم و نمی‌تونم بپرسم. پر از فکرم و نمی‌تونم افکارم رو بیرون بریزم. پر از ترسم و نمی‌دونم چطور دوباره می‌تونم شجاع و قوی باشم.


+ اگه میشه دعا کنید برام. خیلی لازم دارم.

مهدی ­­­­
۰۸ اسفند ۱۹:۵۳

من هر وقت در اوج گیجی بودم درست ترین کارا و پر معنا ترین اتفاقا برام اتفاق افتاده. چون معلومه مغزم کار نمیکرده و با حرف دل جلو میرفتم. 

پاسخ :

خب باید بگم که موافقم و اگه بخوام دقیق شرح بدم، من الان تو مرحله‌ی آخرم. یعنی طی چند ماه گذشته به قول شما مغزم کار نمی‌کرده و با حرف دل جلو رفتم و حالا از دیدن نتیجه گیجم!
مهدی ­­­­
۰۸ اسفند ۲۰:۳۱

پس بسلامتی!

پاسخ :

با تشکر:)
فاطمه ‌‌‌‌
۰۸ اسفند ۲۱:۲۶

اینکه میگی بعد یه مدت دلیلش رو فهمیدی خیلی خوبه حس می‌کنم. منظورم اینه که گاهی وقتا اینجور موقعیتا پیش میاد و آدم باور هم داره که یه دلیلی داشته ولی ته دلش می‌خواد دلیله رو بفهمه یه روز. حالا نمی‌دونم همیشه فهمیدنش خوبه یا نه.

 

ایشالا همه چی خوب بشه و باشه.

پاسخ :

آٰره، آدم دوست داره دلیل یه سری چیزا رو بفهمه. اما فهمیدن هم همیشه یه بهایی داره. فعلا که گیجم، نمی‌دونم:)))

مرسی!^_^
آبجی خانوم (فاطمه ...)
۰۹ اسفند ۲۲:۴۴

سلام

فکر کنم در شبیه حالت به هم به سر میبریم خواهر

ان شاالله خیر باشه

پاسخ :

سلام.
انشاالله:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan