پسرعموی جدید :: راسپینا

راسپینا

فصل طلایی

پسرعموی جدید

چند روز پیش آقایی که فامیلش با من یکی بود، در اینستاگرام دنبالم کرد. صفحه‌ی اینستاگرام من عمومی‌است و هر کسی می‌تواند دنبالم کند، اما تا کسی را نشناسم دنبالش نمی‌کنم.

چند دقیقه بعد، تقریبا نصف پست‌هایم را لایک کرد. یکی دو روزی خبری ازش نبود، اما بعد از یکی دو روز برگشت و باقی پست‌هایم را هم لایک کرد.( چقدر پیگیرند مردم!)

باز هم چند روزی گذشت و این بار به یکی از استوری‌هایم جواب داد و من را "دخترعمو" خطاب کرد و برایم آرزوی موفقیت کرد.

از طرفی مطمئن بودم که اشتباه گرفته و از طرف دیگر داشتم فکر می‌کردم من از پسرعموهای خودم فراریم، بعد خدا از آسمان برایم پسرعموی جدید فرستاده:|

کم‌کم داشتم می‌رفتم بلاکش کنم که دیدم صفحه‌ی بابا را هم دنبال کرده. از بابا پرسیدم این آقا را می‌شناسید؟ و کاشف به عمل آمد که "نوه‌ی عموی پدر" هستند !

حالا می‌خواهم بروم بهش خداقوت بگویم؛ حتی خود پیامبر هم صله‌ی رحم را تا این حد توصیه نکرده‌است دیگر :|


پ.ن: پیامبر حد و حدودی برای "رحم" (به معنی خویشاوندان) مشخص نکرده و جایی خواندم که بر اساس عرف می‌توان از این کلمه برداشت کرد. و خب همین بس که من این آقا را تا به حال ندیده‌ام و تا همین چند روز پیش از وجودش هم آگاه نبودم:|

پلڪــــ شیشـہ اے
۰۶ مهر ۱۱:۵۹

سلام. :) نوه عموی جدید مبارک

نوه عموی پدر که فامیل دور حساب نمیشه. 

 

پاسخ :

سلام😊
خیلی ممنون:))
از این جهت که تا همین چند روز پیش نمی‌دونستم چنین آدمی وجود داره اصلا، یه کم دور محسوب میشه:))
پلڪــــ شیشـہ اے
۰۶ مهر ۱۱:۵۹

سلام. :) نوه عموی جدید مبارک

نوه عموی پدر که فامیل دور حساب نمیشه. 

 

وندا :)
۰۶ مهر ۱۴:۴۸

خوب بود:))))

پاسخ :

با تشکر:)))
قابل شما رو نداره😁
فاطمه م_
۰۶ مهر ۱۵:۲۵

قدم نو رسیده مبارک :))

پاسخ :

خیلی ممنون، قسمت شما انشاالله😂
عرفان ...
۰۷ مهر ۰۰:۲۹

نوه عمو پدر😅😅

پاسخ :

اصلا یه وضعی😁😁😁
ع. ا.
۱۳ مهر ۱۰:۲۴

لحن این نوشته‌ت  خیلیخوبه =))

پاسخ :

من لحن همه‌ی نوشته‌هام خوبه😒
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan