سه‌شنبه‌ها :: راسپینا

راسپینا

فصل طلایی

سه‌شنبه‌ها

سه‌شنبه‌ها دخترهای دبیرستانی می‌پرند توی دفتر و جیغ می‌زنند:" خانووووم! فلان چیز رو چی کارش کنم؟!" و من قبل از این که فکر کنم فلان چیز چیست و باید چه کارش کنند، ۵ دقیقه به این فکر می‌کنم که منظورشان از "خانووووم!" کیست؟ من؟!
سولویگ .
۰۹ مهر ۱۹:۰۵

اخی😂😍. 

نمی‌شه بیای مدرسه ما؟ ;) 

پاسخ :

:))
حالا شاید اصلا مدرسه‌ی شما باشم:)))
آسو نویس
۰۹ مهر ۲۱:۵۳

وای عاشق تو مدرسه کار کردنم=)

پاسخ :

تو که تازه ترک کردی مدرسه رو!
راستی یه کاری هم داشتم باهات. یادم باشه بگم.
مهدی ­­­­
۰۹ مهر ۲۲:۰۱

:)) درک میکنم. حالا من دو سه سال پیش میرفتم و حتی بچه ترم بودم. خیلی عجیبه حسش :))

پاسخ :

بعد من اصلا نمی‌تونم باور کنم ۷ سال از این بزرگترم :| همه‌ش فک می‌کنم در حد یکی دو سال از من کوچیکترن:)))
آسو نویس
۱۰ مهر ۲۲:۳۸

آره ولی فضای مدرسه رو دوست دارم^^

عه باشهه:*

پاسخ :

خوبه:)
:)
حوا ...
۱۱ مهر ۰۰:۱۳

آخی :))

پاسخ :

:)
سولویگ .
۱۱ مهر ۰۹:۵۳

می‌دونم دیگه. =)

آخه ما تو خود شهر تهران نیستیم. 

پاسخ :

عجب...
خب پس منم نمی‌تونم بیام :دی
وندا :)
۱۱ مهر ۱۰:۳۸

اخییی 

چه با حال

پاسخ :

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan