وقتی در خواب مرزهای خلاقیت رو می‌درم...* :: راسپینا

راسپینا

فصل طلایی

وقتی در خواب مرزهای خلاقیت رو می‌درم...*

به حانیه گفتم دیشب خواب آقای ت. رو دیدم که شلوارک چهارخونه پوشیده و وسط آزمایشگاه داره با جارو، تانگو می‌رقصه.

بعد آقای ت. اومد. اول که خودم تا دیدمش خنده‌م گرفت، چند دیقه بعد هم حانیه اومد بالاسرم و گفت خدا نکشتت الهه! فک کنم اونم تو روش خندیده‌بود.

خوشحالم که خوابم رو برا افراد بیشتری تعریف نکردم. وگرنه که بیچاره آقای ت.!

هفته‌ی پیش هم خواب آقای ن. رو دیدم که یه مورچه‌خوار آورده‌بود آزمایشگاه.  بعدم مورچه‌خواره مرد و آقای ن. دقیقا مثل یه پسربچه بغض کرد.

+هفته‌ی دیگه اصولا باید نوبت آقای ص. باشه. بعدش هم مینا و مهسا لابد.

+ اینا دانشجوهای دکترا هستن.

*... و در بیداری خنگ‌ترین موجود عالمم!

پلڪــــ شیشـہ اے
۰۱ آبان ۱۳:۵۵

:)))

 

 

پاسخ :

:)
دچارِ فیش‌نگار
۰۱ آبان ۱۴:۳۵

:))

پاسخ :

:)
کامیار ...
۰۱ آبان ۱۴:۵۷

مرز گفتی رفت :/

ماشالله داری داغون میکنیشون 

پاسخ :

هر چی بیشتر پیش میره، خواب‌ها هم داغون‌تر میشه:)))
فاطمه م_
۰۱ آبان ۱۶:۱۷

وای عالی بود :)))

منم فک کنم کم‌کم باید خوابای عجیب ببینم از بس که دانشجو دکتراهای آزمایشگاه رو اعصابمن :/

پاسخ :

:))))
اینا خوبن، واقعا خوبن! نمی‌دونم مغزم چرا باهاشون لج افتاده:))))
سولویگ .
۰۱ آبان ۱۹:۲۴

خدایا خیلی خنده‌دار بود!

کاش ما هم از این خوابا می‌دیدیم. :/

+من حتی نمی‌تونم معلما رو بدون مقنعه تصور کنم. وقتی به معلما که تو خونه‌ن فکر می‌کنم، با لباس خونگی و مقنعه می‌بینمشون. 

پاسخ :

:)))
خیلی خوبه:))))
+ وای خدا:)))))) عالی بود:))))))
مهدی ­­­­
۰۱ آبان ۲۲:۱۳

من شروع کردم خواب هام رو بنویسم. انقدر بعضیاش بی معنی و بی مفهوم هستن که نمیدونم اصلا چجوری بنویسمشون. چند روز پیش خواب دیدم خونه دوستم رفته بودم و یه آکاردون درست کرده بود که دو طرفش عادی بود و کلاویه ها دکمه های آکاردوون داشت ولی جنس خود آکاردونه از جنس پوست خرگوش بود. بعد برگردوندمشو دیدم یه خرگوش رو کشته و باهاش آکاردوونه رو درست کرده. کله ی خرگوشه هنوز اون پشت معلوم بود. آخه من ازین خواب چه برداشتی کنم :|

پاسخ :

خیلی بی منطق و خنده‌دارن بعضی خواب‌ها:)) قشنگ باد دو ساعت فکر کن که چی شد من چنین چیزی دیدم؟:)))
من یه بار خواب دیدم گلشیفته فراهانی رو تو جلد یه کتاب زندونی کردم:))))
وندا :)
۰۲ آبان ۱۴:۱۹

خیلی خوب بود :D

 

پاسخ :

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan