با ربع قرن سابقه‌ی حضور... :: راسپینا

راسپینا

فصل طلایی

با ربع قرن سابقه‌ی حضور...

مسئله‌ی اصلی این نیست که دیروز، در روز تولدم، هدیه‌ای که منتظرش بودم را از خدا نگرفتم. مسئله ناامیدی یا سرخوردگی یا دل‌شکستگی هم نیست. مسئله حتی این نیست که من این همه اطمینان را از کجا آورده‌بودم و چطور این قدر مطمئن بودم که این هدیه را خواهم گرفت.
مسئله این است که یادم نمی‌آید چه قولی به خودم داده‌بودم. یادم نمی‌آید که تصمیم گرفته‌بودم اگر هدیه را دریافت نکردم، چه کار کنم. یادم نمی‌آید قرار بود باز هم صبر کنم یا نه؛ و اگر «نه» ، به جای صبرکردن، چه کار قرار بود بکنم؟ قرار بود دوباره تیری در تاریکی رها کنم یا بند و بساط تیراندازی‌ام را جمع و جور کنم و دست بردارم از این خواستن؟ یادم نیست... و احساس عجیبی دارد این فراموشی.

+ شاید هم به عمد یادم نیست:)
+ راستی چند روز پیش تولد ۱۰ سالگی راسپینا هم بود. سن وبلاگم در سکوت خبری، دو رقمی شد!

Harry ...
۱۸ آبان ۱۴:۳۰

تولدتون خیلی مبارک! :)))

و تولد وبلاگتون هم مبارک. واقعا ده سااال؟ :| مرسی پشتکار :))

پاسخ :

خیلی ممنون!:)
هیچ‌وقت دلم نیومد حذفش کنم و یه وبلاگ جدید بسازم. یهو به خودم اومدم، دیدم خیلی وقته دارمش!
Blue Moon
۱۸ آبان ۱۵:۰۹

تولدت مبارک :)

پس شماهم آبانی هستی! 

پاسخ :

خیلی ممنون:)
بلی :دی
سولویگ .
۱۸ آبان ۱۵:۳۰

تولد خودت و وبلاگت باهم مبارک!

پاسخ :

متشکرم!:)
دچارِ فیش‌نگار
۱۸ آبان ۱۶:۳۷

تولدتون مبارک

چرا همه تولداشون میفته جمعه؟ :)

پاسخ :

خیلی ممنون!
که اگه مهمونی آنلاین گرفتیم، شما نباشید :دی
فاطمه م_
۱۸ آبان ۱۹:۳۲

تولد خودت و وبلاگت مبارک باشه الهه :)

پاسخ :

مجددا خیلی ممنون فاطمه:)
... !!
۱۸ آبان ۲۰:۲۷

نمیدونم دقیقا بدست آوردن چیزهایی که میخوایم وقتایی که انتظارش رو نداریم خوبه یا نه. ولی این اتفاق میافته، اگه بد اخلاقی و لجبازی نکرده باشیم.

پاسخ :

بعضی وقتا دیگه زمانش گذشته. فایده‌ای نداره.
مهدی ­­­­
۱۹ آبان ۰۱:۳۳

واو ۱۰ ساله این وبلاگو دارید! 

تولدتون و وبلاگتون مبارک باشه

پاسخ :

آره، مثل بقیه هی حذف نکردم جدیدش رو بسازم.
خیلی ممنون:)
فا رام
۱۹ آبان ۰۹:۱۰

تولدت رو تبریییییک میگم عزیزم :)

ایشالا 125 سالگیت :)))

پاسخ :

خیلی ممنون ^_^
نه دیگه خیلی زیاده:)))))
رضا :)
۱۹ آبان ۱۲:۳۵

کیک صورتی :/ 

تولد هر دوتون با کمی تخیر مبارک :)

پاسخ :

قنادیه کلا سه تا کیک تو این سایز داشت،دو تاش صورتی بود، یکیش بنفش! منم گفتم این که ماکارون داره روش بگیریم که با یه تیر دو نشون زده‌باشیم :دی
خیلی متشکرم:)
زهرا طلائی
۱۹ آبان ۱۳:۱۸

تبریک میگم عزیزم، هم تولدت خودت و هم تولد وبلاگ قشنگت

امیدوارم کلی اتفاق خوب برات بیفته، شاد باشی و هرروز بیشتر توی بهترین مسیر پیش بری

وبلاگت پر از حس خوبه، امیدوارم پایدار باشه

پاسخ :

خیلی ممنون^_^
متشکرم، برای شما هم همین‌طور:)
مرسی^_^
وندا :)
۱۹ آبان ۱۵:۰۴

دوباره تولدت مباااارک خیلی ...

امیدوارم هر چه زودتر اون هدیه رو بگیری، بعضی وقتا قرار نیست همه چیز اونجور که ما میخوایم پیش بره، امیدوارم هدیه ای که خواستی به بهترین نحوش برات برآورده بشه.

پاسخ :

دوباره خیلی ممنون^_^
مرسی:)
حمدان مقدم
۲۱ آبان ۱۱:۲۸

سلام.مبارک باشد

پاسخ :

سلام.
خیلی ممنون:)
پلڪــــ شیشـہ اے
۳۰ آبان ۱۷:۳۹

^_______^

 

وای ببین چه خبررررره

خیلی مبارک باشه

ان شاءالله که عمر با عزت داشته باشی و عاقبت بخیری نصیبت :*

پاسخ :

خیلی ممنون:****
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan