جذابتر* :: راسپینا

راسپینا

فصل طلایی

جذابتر*

هم‌زمان با سر کردن شالم، جلوی آینه داشتم می‌خوندم:" چقدر زیبا شدی، از وقتی شالت رو عوض کردی...."، بعد اومدم این طرف و ادامه دادم:" نگاهت می‌کنم هر بار، برام نایاب‌تر میشی؛ نگاهت رو که می‌دزدی ازم جذاب‌تر میشی..."

گفت:"حالا آدم واقعا نگاهش رو بدزده جذاب‌تر میشه؟!"
گفتم:"لابد دیگه! تو برو یکیو پیدا کن، هی نگاهت رو ازش بدزد:|"

* عنوان اسم یکی از آهنگ‌های مهدی یراحیه که اگه می‌دونست من هر بار شال سرم می‌کنم به صورت خودشیفته‌وار می‌خونمش، حتما از انتشار این اثر پشیمون می‌شد😁
فاطمه م_
۰۷ آذر ۱۳:۵۷

نگاهتو از خودت که می‌دزدی برا خودت جذاب‌تر میشی؟ :))

پاسخ :

عجبا!
خوبه تاکید کرم که اومدم این طرف و ادامه دادم:)))))))
تو برو جلو آینه نگاهت رو از خودت بدزد، ببین جذاب‌تر میشی یا نه:))))))))
پلڪــــ شیشـہ اے
۰۷ آذر ۱۴:۱۸

چه قدر خوبه که این کار و میکنی. :))

چی بهتر از این. درستشم همینه. 

این مدل خودشیفتگی خیلی هم پسندیده است.

پاسخ :

خیلی هم ممنون😁
احسان ..
۰۷ آذر ۱۴:۳۰

نمیدونستم دزدی و جذابیت با هم رابطه دارن:)

پاسخ :

دزدیدن اموال خود شاید رابطه داره، نه هر نوع دزدیدنی مثلا😁
نگاهِ خودشه، می‌خواد بدزده😂
سولویگ .
۰۷ آذر ۱۵:۵۴

منم تو آینه یه وقتایی به خودم می‌گم: نه زیبایی، نه رویایی. ولی من دوستت دارم. =) 

پاسخ :

تو که تخریب می‌کنی فرزندم آخه🤦🏻‍♀️
منم دوستت دارم، با این که نه زیبایی، نه رویایی😂
مهدی ­­­­
۰۷ آذر ۱۶:۴۸

منم تو آینه میگم مقصود تویی کعبه و بت خانه بهانست

خودشیفتگیه؟

پاسخ :

پس شما به مقصد رسیدید به سلامتی😂
نه بابا، خودشیفتگی در مقابلِ این، تخریبه😁
دچارِ فیش‌نگار
۰۷ آذر ۱۶:۵۶

درود بر این خودشیفته ها

پاسخ :

درود!
Sa Saj
۰۷ آذر ۱۷:۱۴

اتفاقا خیلی خوبه آدم وقتی تو آینه نگاه میکنه لذت ببره.من خودم خیلی تجربش نکردم تا حالا ولی میدونم خیلی حال میده

 

پاسخ :

حالا نه به این شدت، آهنگه میاد تو ذهنم فقط:))))
فاطمه م_
۰۷ آذر ۲۱:۵۹

اومدی این طرف ینی دیگه مخاطبت خودت نبودی؟ :))

 

کامنتا رو ببین :))

حالا که اینطوره، منم میرم جلو آینه ازش می‌پرسم ای آینه! کی از همه قشنگ‌تره؟ ^_^ (نه تنها خودشیفته‌م، یه چیزی هم زده‌م که با آینه حرف می‌زنم :/ )

پاسخ :

نه دیگه، داشتم برا هوا می‌خوندم😂
😂😂😂
کامنت آزاد رو بخون🤣
آزاد ...
۰۸ آذر ۰۵:۴۴

واسه پسرا هم جواب میده این تکنیک؟!

 

@فاطمه م_

یاد جادوگر زیبای خفته افتادم! حتما بعدش آینه می‌گه همانا الهه زیباتر است

پاسخ :

من که از این پسرایی که همه‌ش کف زمین رو نگاه می‌کنن و انگار مخاطب‌شون کاشیه بدم میاد:))

وای خدا😂😂😂
فاطمه م_
۰۸ آذر ۱۲:۴۵

@آزاد

دقیقا! حالا من نخواستم بگم که الهه بیشتر از این خودشیفته نشه :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan