حس خوب! :: راسپینا

راسپینا

فصل طلایی

حس خوب!

دیشب داشتم برای محمدمتین تعریف می‌کردم که وقتی اول دبستان بودم و تازه خواندن و نوشته یاد گرفته‌بودم، هر جا، هر نوشته‌ای می‌دیدم می‌خواندم. از جمله چیزهایی که بچه‌ها با مداد و خودکار روی در و دیوار مدرسه می‌نوشتند. تا این که یک روز، دیدم یک جا نوشته " هر کس این را بخواند خر است." بعد از آن تا مدت‌ها همه‌ی سعیم این بود که به غیر از کتاب و دفتر خودم، هیچ نوشته‌ای را نخوانم.

صبح که بیدار شدم، این روی میز بود:

فاطمه م_
۲۳ بهمن ۱۱:۲۳

عزیزممم چقد با محبته این پسر ^_^

بچه‌ها خیلی خوبن، یه چیزایی تو ذهنشون می‌مونه آدم دهنش باز می‌مونه :)

پاسخ :

اوهوم😊
دچارِ فیش‌نگار
۲۳ بهمن ۱۲:۰۸

مردا موجودات دلسوزی هستن

پاسخ :

فقط در صورتی که پدر یا برادر آدم باشن:)) اونم بعضیاشون البته😁
من و ...
۲۳ بهمن ۱۲:۴۷

عزیز دلم

چقدر این کارش رو دوست داشتم

چه نگاه قشنگی به زندگی داره

و چقدر متفاوت نگاه میکنه

در همین لحظه اگه اینو به من میگفتی نهایتا میتونستم باهات همدلی کنم.

هیچوقت همچین چیزی به ذهنم نمیرسید.

برات جبرانش کرده و برات خنثی اش کرده.

خدا حفظش کنه

پاسخ :

خیلی ممنون💐💐💐
سُولْوِیْگ .🌈
۲۳ بهمن ۱۳:۳۰

آخیییی، چه ناز!!

اگر من جاش بودم هیچ‌وقت به ذهنم نمی‌رسید که همچین کاری بکنم! 

پاسخ :

😊😊😊
مهدی ­­­­
۲۳ بهمن ۱۸:۲۷

آخی :)

پاسخ :

:)
محمد هستم
۲۵ بهمن ۰۲:۱۰

با فیش نگار موافقم

پاسخ :

من خیلی موافق نیستم باهاش:))
محمد هستم
۲۶ بهمن ۱۶:۰۷

ولی با من موافقی . خوشحالم

دچارِ فیش‌نگار
۲۶ بهمن ۱۶:۰۷

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan