من اصلا به این شرایط عادت ندارم:| :: راسپینا

راسپینا

فصل طلایی

من اصلا به این شرایط عادت ندارم:|

آقا دنیا خیلی مسخره شده! رفتم سایت آموزش دانشگاه، دیدم معدل ترم پیشم ۱۹ و نیم ثبت شده! حالا از اینم قراره مسخره‌تر بشه، چون هر وقت اون یکی نمره‌م هم وارد کارنامه بشه، معدل میره رو ۱۹و هفتاد و پنج! این دیگه چه زندگی‌ایه آخه؟! ۱۹ و هفتاد و پنج آخه؟! ابتداییه مگه؟


+ گفتم بنویسم بلکه تو تاریخ ثبت بشه این مورد هم.

صنما ‌ ‌
۱۹ اسفند ۲۳:۳۶

زشته :/ خجالت بکش مادر قشنگم :)))

پاسخ :

اصلا همین‌جوری دارم عرق شرم می‌ریزم:)))
محمدعلی ‌‌
۲۰ اسفند ۰۰:۴۷

به به :)))

+ من معدلم روی ۱۷.۲ بود. نمره فیزیک۱ که اومد، غیرقابل انتشار شد :/ 

پاسخ :

خوبه بابا، حالا وقت داری هنوز. درس‌ها تخصصی تر بشه اوضاع بهتر میشه.
منم با معدل این ترم تازه معدل ترم پیشم یه کم تعدیل شد:))
فاطمه م_
۲۰ اسفند ۰۲:۰۶

خجالت داره واقعا :/

من معدل ترم پیشم 17.3 شد :))

پاسخ :

اصلا دارم هی عرق پیشونیم رو پاک می‌کنم:))
من ترم قبلتر معدلم جالب نبود اصلا. تازه با این درست شد:))
مهدی ­­­­
۲۰ اسفند ۰۲:۳۵

:)) چجوری آخه :))

پاسخ :

خودم هم موندم راستش:))
Harry ...
۲۰ اسفند ۰۲:۳۶

:||||

پاسخ :

:دی
دُردانه ‌‌
۲۰ اسفند ۰۶:۰۴

تا می‌تونی باهاش عکس و سلفی بگیر که دیگه یه همچین فرصتی گیرت نمیاد.

نمره‌های من انقدر ناهمگن بودن که هر نمره‌ای وارد کارنامه‌م میشد معدلم کیلومترها جابه‌جا میشد. از الف به مشروطی، از مشروطی به الف :| :)) آخرش که همۀ نمره‌ها وارد میشد به یه تعادلی می‌رسید :|

پاسخ :

آره، به جز اینجا باید یه چندجا دیگه هم ثبتش کنم:))
منم تو کارشناسی همین‌جوری بودم. البته دامنه نوساناتم کمتر بود:))
پلڪــــ شیشـہ اے
۲۰ اسفند ۰۷:۳۱

:)) تبریک میگم

با آرزوی موفقیت همیشگی

ولی جدا حرص خوردن سر نمره توی مقاطع بالا رو خیلی درک نمیکنم. این که سر بیست و پنج صدم و یکی دو نمره کسی حرص بخوره. معدل چه مهمه

البته با دیدن مطلب شما یاد این افتادم. مربوط به نوشته شما نیست. ;*

پاسخ :

خیلی ممنون:**
منم کلا سر نمره حرص نمی‌خورم خدا رو شکر:))
سُولْوِیْگ .🌈
۲۰ اسفند ۱۰:۲۳

معدل پایانی مامان برای ارشد، شد بیست. هرکی می‌فهمید با تاسف یه سری تکون می‌داد و می‌گفت: خجالت بکش، مگه راهنماییه؟

دایی‌م که پا رو از این هم فراتر گذاشت و اذعان داشت که مامان آبروی خانواده رو برده. =))) 

پاسخ :

WOW!
ما تو دوره‌مون یکیو داریم، ترم اول که همه‌مون خیلی داغون بودیم، اون معدلش شد ۲۰:))
در واقع منم معدل همون ترم رو جبران کردم:))
محسن رحمانی
۲۰ اسفند ۱۰:۵۹

سلام 

 

خوبه که نوزده و هفتادو پنج؟

پس چند میخواید؟

پاسخ :

سلام.

بله، خوبه خدا رو شکر. صرفا انتظار نداشتم این قدر بالا بشه:))
آزاد ...
۲۰ اسفند ۱۳:۵۳

شیرینی شیرینی!

معدل بالا خوبه :(

می‌خواستم اختیاری یه درس از آی‌تی بردارم، بعد پیش‌نیازشو نداشتم، و خب طبیعتاً این درس‌های آی‌تی یه جوریه که ترم دو هم میشه برداشت، ولی خب استاد دلش رضا نبود. برگشت به من گفت معدلت چنده، ببینم کاری می‌تونم واست بکنم یا نه. نمی‌دونم چرا، ولی دیفالت احساس کردم معدلم پایینه و روم نشد بگم، البته استاد رو که کار نداشتم، مشکل بغلی‌م بود که می‌شناخت. منم گفتم استاد دقیقا نمیدونم، دور و بر هیفده هیجده. گفت خب شماره دانشجویی‌تو بگو چک می‌کنم خبرت می‌دم. منم یه چی پروندم و در رفتم که رفتم.

و این‌چنین بود که فهمیدم معدل بالا نوری‌ست از انوار الهی، که شاید یه درس گلاب رو نصیبم می‌کرد که نکرد. «بیشتر همکلاسی شدن با اون بغلیه منظور بود که محقق نگردید.»

پاسخ :

اینم شیرینی!
حالا من تازه معدل کلم متعادل شد و ترم قبل جبران شد:))
اوه...
آزاد ...
۲۱ اسفند ۰۱:۰۱

لااقل با رزولوشن بالاتر می‌فرستادین، اشتهام کور شد

پاسخ :

کاری از ستاد کورسازی اشتها جهت جلوگیری از افزایش وزن در دوران قرنطینه
علی ‌‌
۲۲ اسفند ۰۳:۲۵

تبریک فرااااوااان!

می‌تونم بپرسم اون بیست‌و‌پنج صدم برای چه درس‍(‍های‍)‍‍ی بوده؟ :)

پاسخ :

تبریک نداره بابا، مایه‌ی آبروریزیه:)))
دو تا درسه کلا. یکیش بیوانفورماتیک ساختاری بود که شدم نوزه و نیم، یکیش الگوریتم‌های پیشرفته بود که هنوز نمره نداده، ولی جمع نمره‌هایی که اعلام کرده میشه ۲۰.
حالا این ترم با یه درس سنگینی که برداشتم جبران می‌کنم:))))
John Keating
۲۲ اسفند ۱۴:۳۶

این نمره دیدن هم لذت بخشه

یعنی یک مدت که هیچ آزمونی نداری، دلت واسه دیدن نمره و هیجان و استرسش تنگ میشه.

ما 3 تا درس داریم هنوز 2 تا نمره نذاشتن و تلفن هم جواب نمیدن

پاسخ :

دقیقا! واقعا برام قابل تصور نیست که یه روزی دیگه درگیر درس و نمره نباشم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan