درباره‌ی الی :: راسپینا

راسپینا

فصل طلایی

درباره‌ی الی

درسته که تو پست قبلی گفته‌بودم پست بعدی موضوعش ژنتیکه و درسته که تقریبا هم آماده شده، اما خب الان با اطمینان کامل می‌تونم بگم موضوع این پست ژنتیک نیست و ایشالا بعدی!

راستش امروز رفتم تو صفحه‌ی «درباره من» وبلاگ خودم، و دیدم که از ۳ سال پیش که اون جملات رو در وصف خودم نوشتم (و هر سال موقع تولدم، به عدد سنم یکی اضافه کردم)، احتمالا بعضی از ویژگی‌هام پررنگ‌تر شده. یه جوری که اگه قرار باشه یه نفر با جملات اون صفحه من رو بشناسه، احتمالا این چیزایی که نوشتم خیلی هم کارشو راه نمیندازه.

خب حالا چه نتیجه‌ای می‌خوام بگیرم؟ می‌خوام از شما بخوام با توجه به چیزایی که راجع به من می‌دونید و پست‌ها یا کامنت‌هایی که از من خوندید، زیر همین پست یه چیزی راجع بهم بنویسید. می‌تونه یه کلمه باشه، می‌تونه یه نوشته‌ی طولانی باشه. می‌تونه با اسم خودتون باشه، می‌تونه ناشناس باشه. چیزی که مهمه اینه که بدونم اینجا چطور شناخته شدم.

خودم هم فکر می‌کنم و ایشالا با ترکیب این نوشته‌ها، تو تولد امسالم (چند روز دیگه :دی) صفحه‌ی «درباره من» رو یه کم بیشتر تغییر میدم:))


+ پیشاپیش متشکرم!:)

لادن --
۲۶ مهر ۱۸:۲۰

سلام نارا جان 

متاسفانه من یه مدت متمرکز وبلاگ نمی‌خوندم و ذهنیت خاصی از شما ندارم ولی اینکه بخش درباره من وبلاگ برات مهمه خوشحالم، چون خیلی مهمه.

 

موفق باشی عزیزم 

پیشاپیش تولدت مبارک

پاسخ :

سلام:)

خیلی ممنون:)
خیلی ممنون‌تر:))
کَپُو ...
۲۶ مهر ۱۹:۴۰

خیلی سخته...

فک میکنم همونجوری که از هر موضوع کوچیکی یه چالش غیر قابل حل می‌سازی احتمالا از هر موضوع کوچیکی هم می‌تونی حس خوب بگیری، مثه درجه‌ی حساسیت.

در آخر کپو در ادامه‌ی گفته‌های هرمنوتیکش می‌فرماید «فک میکنم دنیا رو مثل انار می‌بینی، بی‌نظمی در نظم و پیچیده و سخت و خوشمزه اگه از ظاهرش نترسی»

همچنین «به نظر من دنیا مثه سیبه، آخرش که هسته‌شو باز می‌کنی هیچی توش نیس»

 

اصلا فک کن یه کلمه رو با فکر نوشتم با اینکه نوشتم «فک میکنم»

ولی به هر حال پیشاپیش تولدتون مبارک...

پاسخ :

تشخیص جالبی بود! بله، حساسیتم بالاست. می‌تونم از منفی خالص دلم رو به جزئیات خیلی جزئی مثبت خوش کنم یا از مثبت خالص بالاخره یه چیز منفی پیدا کنم و زانوی غم به بغل بگیرم:))
تا حالا فکر نکردم دنیا رو مثل چی می‌بینم، ولی انار دوست دارم:دی
خیلی ممنون:)
استیو ‌‌
۲۷ مهر ۰۰:۱۲

سوال خیلی سختیه، و مسئله این جاست که تقریبا تموم چیزایی که ما مجازیا می‌دونیم، چیزاییه که احتمالا خودتون بهتر از ما می‌دونین و به واسطه‌ی خودتون فهمیدیم.

الان این به ذهنم می‌آدش که... قوی به نظر می‌رسه، این که قوی هست یا نه رو نمی‌دونم، ولی مسلما قوی به نظر می‌رسه. سعی می‌کنه مسائل رو ساده کنه از یه طرف هم، نمی‌دونم! سخته!

پاسخ :

نه لزوما:))
یه سری چیزا هست من شاید اینجا نقشش رو بازی کنم بیشتر:))
مثلا همین قوی بودن رو مطمئن نیستم خودم هم که واقعا هستم یا نه. اما می‌تونم بگم که بله، معمولا قوی «به نظر می‌رسم».
خیلی ممنون:)
پلڪــــ شیشـہ اے
۲۷ مهر ۱۴:۰۶

سلام عزیزم

من که حرفی برای گفتن ندارم.

:)

به نظرم شناختم در حدی نیست که بتونم چیزی بگم.

:*

پیشاپیش تولدت هم مبارک عزیزم.💐🌼🌻🌺🌱🌷🎂🎂🎂

پاسخ :

سلام:)

خیلی ممنون:)
سُولْوِیْگ 🌻
۲۸ مهر ۲۳:۳۴

همون‌طور که همه اشاره کردن، واقعا کار سختیه.

اما به نظر من... می‌شه گفت دست‌کم تا حدی رها کردن رو بلدی. رها کردن موقعیتا و آدم‌های مضر. که خیلی مهمه.

و پرتلاش! به نظرم آدم پرتلاشی هستی.

تولدت پیشاپیش مبارک. :دی

پاسخ :

بلی، رها کردن رو بلدم:)
خیلی ممنون:)
خیلی خیلی ممنون:))
دُردانه ‌‌
۲۹ مهر ۰۷:۳۱

پرتلاش و باهوش

پاسخ :

با تشکر از نظر لطف شما :))
سپیده
۰۶ آبان ۲۳:۵۲

افق ذهنی بلندی داری و فکر می‌کنم از اون آدم‌هایی هستی که محدودیت را برنمیتابی و بالاخره یه راهی برای آزادی پیدا می‌کنی.

یکی از ویژگی‌هایی که داری و من خیلی دوستش دارم و حتی گاهی وقت‌ها بهت حسودی می‌کنم، اینه که شجاع هستی. میدونی این که میای اینجا و خودت را بیان می‌کنی، برای من خیلی قابل ستایش هست. من که جرعتش را ندارم و همیشه درگیر خودسانسوریم...

 

+تولد خودت و وبلاگت هم جدا جدا مبارک:) مرسی که هستید:))

پاسخ :

خیلی ممنون از شما:)

آره، یکی بخواد محدودم کنه میفتم رو دنده‌ی لج:))))
اینا تازه با کلی سانسوره:))))

+ خیلی هم ممنون و متشکر:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan