دایی محسن‌مذگان! :: راسپینا

راسپینا

فصل طلایی

دایی محسن‌مذگان!

پیش‌دبستانی که بودم، داییم تهران سرباز بود و بهمون سر می‌زد. از این فرصتِ تهران بودن هم استفاده می‌کرد و گاهی برا دیدن بعضی بازیا، می‌رفت استادیوم. یه روز که رفته بود استادیوم، بعد از تموم شدن بازی، رفتم تو کوچه تا منتظرش باشم. همین جور که داشتم سر و ته کوچه رو نگاه می‌کردم، یهو احساس کردم نمی‌تونم نفس بکشم یا تکون بخورم. بعد متوجه شدم یه نفر محکم جلوی دهنم رو گرفته و منو از زمین بلند کرده و حتی نمیذاره سرم رو برگردونم و ببینم کیه. مطمئن شدم که به سرقت رفتم(!). من که نمی‌تونستم داد و بیداد کنم. کوچه‌مون هم جای خلوتی بود و اون موقع پرنده توش پر نمی‌زد.

چند ثانیه‌ای تو اون حال عجیب گذشت، تا این که بچه‌دزدِ جوانمرد منو گذاشت زمین و وقتی برگشتم نگاهش کنم گفت:«برا چی اومدی تو کوچه منتظر من؟ حالا اگه یکی واقعا می‌دزدیدت چی‌کار می‌خواستی بکنی؟» بعدم با هم رفتیم خونه:))


خلاصه که استندآپ کمدی امیرحسین قیاسی چیه؟ ما خودمون دایی محسن‌مذگان داریم!

مرتضا دِ
۰۷ مهر ۰۰:۲۰
 :))))))))))
ندیده بودم این اجرا رو

پاسخ :

:)))
خیلی خوب بود.
بابای نرگس
۰۷ مهر ۰۰:۲۳
خخخخ
خداحفظش کنه

پاسخ :

خیلی ممنون:)
آزاد ...
۰۷ مهر ۰۰:۲۷
یاد بختک افتادم :(

پاسخ :

تجربه نداشتم. ولی کنجکاوم تجربه‌ش کنم!
آسـوکـآ آآ
۰۷ مهر ۰۰:۳۷
اتفاقا میخوندم یاد دایی قیاسی افتادم:-D

پاسخ :

من خودم موقع دیدن استندآپ قیاسی اصلا این خاطره یادم نبود، ولی دیروز یاد این خاطره افتادم و بعد یاد دایی قیاسی:)))
جناب منزوی
۰۷ مهر ۰۰:۵۳
این نهایت عشق دایی به خواهر زاده بود :)

پاسخ :

داریم بازم از این ماجرا ها:)))
دایی حیدر
۰۷ مهر ۰۱:۲۴
تو ژانر وحشت بود این پست!  
 اگر برای من اتفاق افتاده بود ترسش تا 300 سال بعد از ذهنم پاک نمیشد 
تصدیق میکنم که دایی امیرحسین قیاسی عمرا به گرد پای دایی شما هم نمیرسه :)

پاسخ :

اصولا باید همین طور باشه ولی نمی‌دونم چرا اثر خیلی خاصی روم نذاشته:))))
مثل این که ویژگی دایی‌ها همینه کلا :))))
صبورا کرمی
۰۷ مهر ۰۶:۴۵
🤣🤣🤣🤣

پاسخ :

:))))
فا رام
۰۷ مهر ۰۸:۵۴
:)
 من اینو خیلی دوس داشتم و اجراهاشو :)

پاسخ :

:)
آره، به نظر من که از همه بهتر بود.
فاطمه م_
۰۷ مهر ۲۰:۴۶
یا خدا :|
داییت می‌خواسته درس زندگی بهت بده یا چی؟ :))

پاسخ :

فک کنم یا چی!:)))
صبا بهمانی
۰۸ مهر ۱۸:۴۸
:)))))))

پاسخ :

:))
زری ...
۰۶ شهریور ۰۲:۰۳

خیخیخیخیXDDD

عالی بود

پاسخ :

😅😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan