این من هستم :: راسپینا

راسپینا

فصل طلایی

این من هستم

۱) مهم نیست با چه قصدی وارد یه محیط شده‌باشم، مهم‌ترین چیز توی هر محیط آدم‌های اون محیط هستن و بخش خوبی از تمرکز و تلاشم این خواهد بود که اونا رو بشناسم و بیشترین اطلاعات رو راجع بهشون کسب کنم.

۲) منطقم معمولا غالبه، اما در عین حال به شدت هم احساساتی هستم و اینو در شرایط خیلی خاصی بروز میدم.

۳) اگه با شما تو محیط الف بحثم بشه و بعد از چند ساعت تو محیط ب ببینم‌تون، برخوردم با شما عادی خواهد بود. ولی اگه برگردیم به محیط الف، می‌تونیم به دعوامون ادامه بدیم! (این محیط الف و ب می‌تونه دو تا گروه تلگرامی مختلف باشه، می‌تونه کلیت فضای واقعی و مجازی باشه، می‌تونه پارک و سینما باشه یا هر چی!)

۴) توجهم به جزئیات زیاده. می‌تونم از منفی خالص دلم رو به جزئیات خیلی جزئی مثبت خوش کنم یا از مثبت خالص بالاخره یه چیز منفی پیدا کنم و زانوی غم به بغل بگیرم.


این چالش از اینجا شروع شد.

ممنون از فاطمه که من رو دعوت کرد:)

دعوت می‌کنم از: استاد احسان ، نیلگون عزیز ، عاطفه و نجـ ــوا

فاطمه ‌‌‌‌
۰۳ آبان ۱۰:۵۴

یادم باشه اگه یه وقت باهات دعوام شد محیطو سریع عوض کنم :))

پاسخ :

چند ساعتش هم مهمه:))
🔹🔹نیلگون 🔹🔹
۰۳ آبان ۲۱:۱۳

سلام عزیزم

ممنون از دعوتت

عجب چالش سختیه 

نمیدونم چطور باید راجبش بنویسم با این همه قوانین سفت و سخت🔫😐

پاسخ :

سلام:)
خواهش می‌کنم:)))
همه اولش همینو میگن:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan