۱۲ :: راسپینا

راسپینا

فصل طلایی

۱۲

حرف خاصی ندارم راستش.یعنی حرف دارم‌ها... اما الان موقعش نیست. فقط آمدم بگویم راسپینا جانم ۱۲ ساله شد. تولدش مبارک!


+ اگر نمی‌دانید راسپینا کیست، در صفحه‌ای که هستید، به اولین کلمه از بالا نگاه کنید. با تشکر.

مهدی ­­­­
۰۵ آبان ۲۰:۳۰

مبارکا باشه

پاسخ :

با تشکرات ویژه!
سُولْوِیْگ 🌻
۰۵ آبان ۲۱:۴۴

تولدش‌ مبارک‌! =)

پاسخ :

مرسی 😊
عین صاد
۰۵ آبان ۲۲:۰۱

بیشتر باید برای پشتکار شما جشن گرفت :)))

پاسخ :

😅😅
دُردانه ‌‌
۰۵ آبان ۲۲:۱۹

معنی راسپینا چیه؟

پاسخ :

پاییز
البته رسپینا بوده انگار. ولی من راسپینا هم دیدم.
فاطمه ‌‌‌‌
۰۵ آبان ۲۲:۲۹

می‌گم چه خوب که کل آرشیو وبلاگ‌نویسیت رو اینجا داری. من اینقد وبلاگ عوض کردم هر کدوم نهایت ۵ سالشون شد فکر کنم :))

مبارک باشه :)

پاسخ :

آره، یه چیزای عجیبی توشون پیدا میشه گاهی:))
مرسی 😊
محمدعلی ‌‌
۰۵ آبان ۲۳:۳۳

تبریک می‌گم :)

پاسخ :

با تشکرات فراوان!
سپیده
۱۳ آبان ۰۰:۱۷

مبارک💐💐 مبارک 💞💞

 

ان‌شاءالله که مستدام باشه :)

پاسخ :

مرسی😊
Sa Saj
۱۸ اسفند ۲۰:۵۷

هر چند دیر ولی مبارک باشه ،

پاسخ :

خیلی ممنون 😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan