سخت‌جان :: راسپینا

راسپینا

فصل طلایی

سخت‌جان

ولی بعدا یه روز برا بچه‌م تعریف می‌کنم که دقیقا تو هفته‌ای که همه‌ی کارامو تعطیل کردم تا پروژه‌ی ارشدم رو به نتیجه برسونم، بالاخره کرونا هم گرفتم؛ ولی با وجود کرونا نتیجه‌ی دلخواه رو گرفتم و آخرش دفاع کردم.

+ خب در واقع تو جمله‌ی بالا یه بخش‌هایی محقق شده (مثل گرفتن کرونا و تعطیل کردن کارا) یه بخش‌هایی هنوز نه (مثل به نتیجه رسیدن پروژه و داشتن بچه و ...) لذا نیازمند دعای شما هستم.
💕 دختر خوب 💕
۲۵ آذر ۰۹:۱۱

من خیلی اومدم نظر گذاشتم اما ندیدم نظرات شما رو... امیدوارم به خواسته هاتون برسید

التماس دعا

پاسخ :

خیلی ممنون، ولی من با این روش خیلی موافق نیستم. اگه وبلاگی جذبم کنه حتما دنبالش می‌کنم و نظر هم میدم:)

+ حاجت‌روا باشید انشاالله
💕 دختر خوب 💕
۲۸ آذر ۱۳:۲۶

اوکی ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan