من نمی‌خوام مسئله رو حل کنم، می‌خوام صورت مساله پاک بشه. :: راسپینا

راسپینا

فصل طلایی

من نمی‌خوام مسئله رو حل کنم، می‌خوام صورت مساله پاک بشه.

داشتم مسواک می‌زدم و فکر می‌کردم که جدی‌جدی یه ماه دیگه همه‌ی اونایی که صبح تا شب باهاشون دور یه میز میشینم میرن. آدمایی که حتی یک روز نیومدن‌هاشون هم به چشم میاد و جای خالی‌شون احساس میشه. چه برسه به این که همه‌شون با هم دیگه نیان. چقدر قراره تنها بشم.
بعد همین جور که تو آینه داشتم به خودم نگاه می‌کردم فکر کردم : یادته بهمن و اسفند ۹۹ چقدر وحشت داشتی از تنهایی؟ چقدر می‌ترسیدی از این که قراره جدا از خانواده زندگی کنی؟ دیدی چی شد؟ دیدی تونستی از پسش بربیای؟ تو نه تنها از پس این تنهایی برمیای که از پس تنهایی‌های بعدی هم برمیای...
پریدم وسط حرف خودم: اما تا کی قراره تنها باشم از پس این تنهایی‌ها بربیام؟!


+نمی‌خوام از پس تنهایی‌ها بربیام. می‌خوام تنها نباشم.

مهدی ­­­­
۲۶ ارديبهشت ۱۷:۵۹

"+نمی‌خوام از پس تنهایی‌ها بربیام. می‌خوام تنها نباشم."

 

خدا هم همین مشکل رو داشت و تنها کاری که تونست در موردش بکنه این بود که یه دنیا آفرینش کنه و خودش رو فراموش کنه تو آفرینش خودش بلکه تنهاییش رو یادش بره.

 

پاسخ :

ما هم همین کارو می‌کنیم. مسئولیت می‌گیریم، خودمونو درگیر ورزش می‌کنیم، تو کتاب‌ها غرق میشیم و ...
امیلی :)
۲۶ ارديبهشت ۱۹:۱۹

یجایی از ادم تنها بودن و تنها هندل کردن خسته میشه.

امیدوارم همه از تنهایی دربیان با یک فرد مناسب

پاسخ :

حالا چرا «یک» فرد مناسب؟ الان برا من سه، چهار تا همکار بیارن خیلی راضی‌ترم😂😂😂
امیررضا ...
۲۷ ارديبهشت ۰۰:۲۱

همیشه دوست داشتم تنها باشم چون پتانسیل انجام کارام بالا تر بوده و بهتر خودمو کنترل میکنم

ولی خب تنهایی همیشه خوب نیست،یه جا هست یکی رو میخوای بشینی کنارش یه لیوان غلیظ چایی بخوری و باهاش صحبت کنی...

پاسخ :

آره، تنهایی آزادی بیشتر به آدم میده. ولی بعضی وقتا همین تعداد زیاد انتخاب‌ها هم آدم رو کلافه می‌کنه. یه محدودیت لازم داره.
لادن --
۲۷ ارديبهشت ۱۰:۱۳

می‌دونی که تنهایی حسی نیست که آدمیزاد رو رها کنه؟ آدما در هر حال یه سطح از تنهایی رو تجربه می‌کنن...

امیدوارم بتونی باهاش کنار بیای.

پاسخ :

اوهوم. مجبورم کنار بیام باهاش. یه بخشیش هم انتخاب خود آدمه که تنهایی رو ترجیح میده. حالا تو همین محیط کار که دارم از ماه دیگه تنها میشم، واقعا هستن آدمایی که یه کم بهشون نزدیک بشم استقبال هم می‌کنن. ولی ارزشش رو ندارن. تو محیط‌ها و موضوعات دیگه هم...
امیلی :)
۲۷ ارديبهشت ۱۸:۰۰

🤣🤣 بنظرم‌یک فرد مناسب پیدا بشه خیلی راحتتره تا چندتا همکار.

نه ولی لزوما منظورم اون یک فرد مناسب نبود. کلا میشه تعمیم داد به تمام جنبه‌ها. یه همکار خوب،یک دوست خوب

پاسخ :

اوهوم... ایشالا!
زهرا یگانه
۲۷ ارديبهشت ۲۳:۲۵

روابط هم از قانون خلاء پیروی می کنن، وقتی فرد یا افرادی از زندگی و دایره‌ی ارتباطی‌مون بیرون میرن، جاشون خالی میشه، اما خالی نمی‌مونه. افرادی میان که اون جای خالی رو پُر کنند. 

پاسخ :

شاید این طور باشه، ولی من با آدمای جدید سخت‌تر ارتباط برقرار می‌کنم. ول می‌کشه تا جای آدمای قبلی رو پر کنن.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan