دیروز که مسئول منابع انسانی سابق شرکت قبلی بهم پیام داد و یه لیست ۱۳ موردی برام فرستاد که موقع قطع همکاری با شرکت باید بررسی میشده و اینا، با خودم فکر کردم لابد شرکت بالاخره به فکر افتاده که با کارمندای سابقش تسویه کنه. البته که تعجب هم کردم، چون خود ایشون (مسئول منابع انسانی) هم چند وقتی هست از شرکت اومده بیرون و حتی مسئول منابع انسانی که به جاش استخدام شده هم الان یه ماهه اومده بیرون:)) ولی با خودم گفتم بذار بنویسم و توضیح بدم. تک تک موارد لیستی که خودش فرستادهبود رو اسم بردم و توضیح دادم. مثلا در مورد وام نوشتم من وام نگرفتم، یا مثلا در مورد بیمه نوشتم من بیمه نداشتم، در مورد حقوق ماه آخر نوشتم نگرفتم به فلان دلایل و ... و تهش هم نوشتم میدونم مسئولیتش با شما نبوده و تقصیر شما نیست، ولی الان ۱۳ ماهه که من دیگه تو اون شرکت کار نمیکنم و بنابراین تسویه دیگه معنی و فایدهای هم نداره و بیخیال!
و فکر میکنید تهش چی شد؟ بهم جواب داد که عزیزم حتما اینا رو پیگیری کن، من که خودم خیلی وقته از شرکت اومدم بیرون، ولی شما خودت حتما بهشون پیام بده و بگو😐😐😐 بعدم نوشتهبود در مورد موارد مالی من کاری از دستم برنمیاد، در مورد منابع انسانی اگه فکر میکنی موردی هست بهم بگو😐😐😐😐😐
واقعیتش پاسخ مورد علاقهم این بود که بهش بگم عزیزم شما موقعی که جفتمون اونجا کار میکردیم هم کار خاصی از دستت برنمیومد و چیزی رو پیگیری نمیکردی، جه برسه به الان. و این که خودت لیست ۱۳ موردی برا من فرستادی که همهش مالی بوده، اگه میدونستم صرفا حوصلهت سر رفته که به من پیام دادی، خب منم الکی وقت نمیذاشتم اینا رو برات توضیح بدم!
ولی صرفا تشکر کردم و بعدم میوتش کردم😇
- دوشنبه ۲ مهر ۰۳